poniedziałek, 27 lutego 2012

Bohaterowie

Ta rudowłosa dziewczyna o niebieskich oczach, to ja Juliet Moore. Mam 16 lat, mieszkam z rodziną w Polsce. Pewnie zastanawiacie się, skąd u mnie to zagraniczne nazwisko. Otóż, urodziłam się na południu Anglii, lecz nigdy nie widziałam Londynu.. Gdy miałam 12 lat, mama postanowiła że wrócimy do jej rodzinnej Polski. O moim ojcu mało wiem, tylko tyle ,że miał wypadek samochodowy, gdzieś w Niemczech. Jestem z Mariną w klasie, kocham muzykę (One Direction), dyskoteki, i rzadko rozstaję się z aparatem fotograficznym. W Londynie bardzo polubię Louisa jednak Nialla bardziej, przykro mi Marchewa.


Marina Davies- Brunetka z czekoladowymi oczyma, także mieszka z Polsce. Moja prawdziwa przyjaciółka. Praktycznie się nie kłucimy, a jak coś to są to tylko małe sprzeczki, mogę z nia porozmawiać zawsze , i jak robię coś głupiego wiem że oberwę poduszką. Za co jestem jej wdzięczna, i jak się przekonałam z moich 'przyjaciół' ona nigdy mnie nie zostawiła, jest przy mnie. Ma zabawną osobowość, potrafi znaleźć wspólny język z chłopakami. Tak jak ja kocha 1D. W Anglii zwrócli na nią swoją uwagę Harry, nie będzie tego początkowo zauważać. Ale wszystko może się zmienić..




 

Niall Horan- w trzech słowach?
Kocha- jedzenie, spanie i pierdzenie. Tak, naprawdę.
Słodki blondyn z niewalającym niebieskim spojrzeniem.
Śmieje się dosłownie ze wszystkiego, i uwielbia się przytulać.
Gra na gitarze. Zawsze śpiewa pod prysznicem.
Nie polecam zjadać ostatniego chipsa w jego towarzystwie chyba że chcesz stracić rękę.







Louis Tomlinson (Marchewa, Boo Bear) Najlepiej dogaduje się z Harrym.
Kocha marchewki, kolorowe spodnie.
Nie nosi skarpetek chyba że już koniecznie musi.
Jak to mówi? Dzień bez zjedzenia marchewki to dzień stracony. haha
Jego ulubiony zwrot to: Superman is here!





Harry Styles (Loczek, Hazza) Uwielbia koty.
Tak jak chodzenie bez ubrań.
Nigdy nie rozumie żartu, kiedy słucha go poraz pierwszy.
Panicznie boi się kolejek górskich.
Mieszka wraz z chłopcami w ich wspólnym domu. Wpadnie mu w oko Marina. Chociaż temu mistrzowi flirtu będzie ciężko. Czy mu się uda? Zobaczymy.







Zayn Malik (Dj Malik) Pół pakistańczyk.
Bardzo uprzejmy i pomocny.
Lubi sobie pospać i ciężko go obudzić.
Jego ulubione powiedzonko: Vas Happenin?
Sądzi że byłby bardzo opiekuńczym chłopakiem.
Kocha książki z serii Harry Potter.
O jego kontaktach z Mary będzie mało wiadomo. Początkowo..



 


Liam Payn- Strasznie opiekuńczy i romantyczny.
Masz problem? Idź do niego, napewno ci pomoże.
Panicznie boi sie łyżeczek, co nam nie pzeszkadza.
Gra w kosza.
Nie pije alkoholu, co chłopcy przynajmniej cali dotrą do domu, gdy są lekko pijani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz